verum

verum

Flört volt?

2018. március 02. - Peklac

Kedves olvasóm ismét tollat ragadtam, pontosabban billentyűzetet nyomogattam azért, hogy bepillantàst adjak egy hétköznapi délutánom apró mozzanatába. Hiszen számomra is unalmas lenne a napok folyamatos körforgása, ha az emlékezetem nem ragadna meg egy-egy pillanatot, hogy értelmet kölcsönözzön neki.

flort-artalmatlan-jatek-vagy-a-hutlenseg-egyik-arnyalata_040f72e8d5981b1961a16a0e2ab5a012.jpg

 

Tegnap erősen rezignált állapotomban a metrón a búskomor arcok között ülve és a monoton robogás közepette,  megakadt a szemem egy ifjú hölgyön. Pontosabban azon, ahogyan a hölgy kedves és értelmes tekintete épp a hozzá lazán "dumáló" srácot figyelte, aki egyébként egy amolyan hétköznapi figura volt. Már régebb óta ismerhették egymást, mivel elég személyes dolgokról csevegtek. A fiúból szinte ösztönösen áradtak a szavak. Nem szerettem volna odafigyelni, de olyan kíváncsiság kerített hatalmába, hogy nem tudtam neki ellenállni. Így kívülről pusztán fültanúként, ha hitelt adtam volna a srác szavainak, nem tudtam  volna eldönteni, hogy egy görög félistent, vagy egy oscar díjas színészt hallok. Úgy tűnt, hogy ilyen rövid időn belül a fiú személyében a görög mitológia és hollywood metszete tárult fel a metró fülke nihiljében. Miközben próbáltam megérteni a jelenséget, megdöbbentem. Az értelmes ifjú hölgy tényleg úgy kezdett a sráchoz viszonyulni, mint ahogy valószínűleg Herkuleshez, vagy éppen Brad Pitthez tette volna, és egyáltalán nem igényelte azt, hogy valós dolgokról beszéljen neki a srác. A hölgy olyan volt, mint az a hercegnő aki a sárkánnyal cseveg addig, amíg el nem jön érte a hercege, hiszen ez aztán igazán izgalmas. Vajon ha eljön a hercege, nem lesz-e számára túl unalmas egy sárkány után? Egyáltalán várja-e még a hercegét ha a sárkány társasága számára ennyire vonzó? Fogalmazódott meg bennem a kérdés.

Egyébként mind a ketten élvezték egymás színjátékát. Csak éppen egyikük sem ismerte meg a másikat, de lehet, hogy nem is ez volt a céljuk. Különben is mi közöm az egészhez. Közben a cél állomásomhoz értem és archaikus mosollyal vetettem magam a sodródó tömegbe.

A bejegyzés trackback címe:

https://verum.blog.hu/api/trackback/id/tr2213710782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása